Direktlänk till inlägg 9 november 2007

Fredag.

Av Linnéa - 9 november 2007 13:26

 Har varit sjuk sen i onsdags:(

Idag har jag bara legat i sängen hela dagaen som jag har gjort sen i Onsdag:(  Har vatt svullen utan på halen och haft ett sår i längs back i halsen å har inte kunnat äta sen i onsdag:(

Men en positiv sak är att min handledare ringde hem i dag och sa att jag fått mer jobb fram till jul iaf :) Från och med denna helgen ska jag jobba lördag- och söndags kvällarna varanan helg :)

De ä så här att innan lovet så frågade jag på min praktik om de inte hade lite jobbit stället, då sa han att han skulle funder:)

Och när jag kom tillbacka efter en veckas lov i måndag så fråagde han om jag kunfde jobba lördag och söndag denna helgen  jag blev jätte glad och svarade så klart JA :)

Menmen nu ska jag gå och lägga mej igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 12 november 2007 12:09

Ja i dag så jag länge de va riktigt skönt. Var jätte trött, är inte ritkigt bra fortfarande:( Men i dag kläder jag mej och gick upp vid ett måste vänja mer och försöka va uppe ju, tittade på tv lite och sen va jag  här på datan i en timme och sen kän...

Av Linnéa - 11 november 2007 13:32

Jaha i dag ä det farsdag:) Jag och min lilla syster gav pappa ett par jättte fin inne inneskor:) Vi hade farsdags middag här hemma alla min syskon va här utom Tesan hon jobbade och min bros unge va här och henne mamma. Är fortfarande inte riktigt br...

Av Linnéa - 10 november 2007 14:37

I dag har jag och Älsklingen varit tsm 7 månader:D<3<3<3 I dag känner jag mej bättre i dag ä de första dagen sen i onsdag som jag ä uppe och inte ligger i sängen :) Och det kännss ju skönt. Måste ju uppe lite i dag och försöka så jag vänje...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards