Alla inlägg den 12 november 2007

Av Linnéa - 12 november 2007 12:09

Ja i dag så jag länge de va riktigt skönt. Var jätte trött, är inte ritkigt bra fortfarande:( Men i dag kläder jag mej och gick upp vid ett måste vänja mer och försöka va uppe ju, tittade på tv lite och sen va jag  här på datan i en timme och sen kände som jag skulle svimma igen:/ Så gick och la mej och sov en min en timme iaf, och de va skönt, sen komma mamma och frågade om jag skulle följa med och hämta min lilla syster, och de gjorde jag:P Och sen kom vi hem och åt kvällsmat och så låga lag i soffan och tittade på tv med mamma, min lilla syster och jag och de va jätte mysigkt tycker jag:) Kl åtta tittade vi på fotbollsgalan riktigt trevligt och läste en bok:) Jätte bra ä de den:P hehe...Och så ringde jag älsklingen så pratade vi en rätt lång stund:D Sen skulle jan sova och jag me igentligen men va så inne i boken jag läas på kvällen:) Så läste lite till i den:) Men sen sov jag sov:P hehe...

Saknar Älsklingen:(<3<3<3 Men du kommer ju på Fredag:D:D:D:D<3<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards